Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.contributor.authorKlіeopa, I.en
dc.contributor.authorPetruk, V.en
dc.date.accessioned2023-07-11T08:10:27Z
dc.date.available2023-07-11T08:10:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКлєопа І. А. Цифрові технології при вивченні вищої математики під час змішаного навчання студентами комп'ютерної галузі технічних ЗВО [Текст] / І. А. Клєопа, В. А. Петрук // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. – 2023. – Вип. 1(138). – С. 137-142.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37663
dc.description.abstractВ статті розкрито та визначено передумови використання цифрових технологій у вивченні вищої математики в умовах змішаного навчання у контексті розвитку глобального тренду цифрової трансформації суспільства. Автором визначено роль цифровізації освіти у процесі навчання студентів комп`ютерної галузі технічних ЗВО під час змішаного навчання. Виявлено тенденції розвитку інформаційних технологій у вищій освіті та охарактеризовано стан розвитку цифрових компетенцій його суб`єктів, також використанням цифрових технологій для реалізації змішаного навчання в закладах вищої освіти. Автором розглядається процес впровадження інформаційних процесів для студентів комп`ютерної галузі в технічних ЗВО, що передбачає використання цифрових технологій та обумовлено пріоритетну необхідність набуття студентами відповідних практичних навичок, які необхідні для освоєння майбутньої професії. На підставі дослідження розроблено пропозиції щодо забезпечення умов для розвитку цифрових технологій при вивченні вищої математики з метою підвищення якості та результативності професійної освіти.uk
dc.description.abstractThe article reveals and defines the prerequisites for the use of digital technologies in the study of higher mathematics in the conditions of mixed learning in the context of the development of the global trend of digital transformation of society. The author defines the role of digitization of education in the process of training students of the computer branch of technical higher education institutions during mixed education. The trends in the development of information technologies in higher education were identified and the state of development of digital competences of its subjects was characterized, as well as the use of digital technologies for the implementation of blended learning in institutions of higher education. The author examines the process of implementing information processes for computer science students in technical higher education institutions, which involves the use of digital technologies and is determined by the priority need for students to acquire relevant practical skills that are necessary for mastering the future profession. On the basis of the research, proposals were developed to ensure the conditions for the development of digital technologies in the study of higher mathematics in order to improve the quality and effectiveness of professional education.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk
dc.relation.ispartofВісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. 1(138) : 137-142.uk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectматематичні дисципліниuk
dc.subjectпрофесійнна освітуuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectтехнічні заклади вищої освітиuk
dc.subjectdigitizationen
dc.subjectdigital technologiesen
dc.subjectblended learningen
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectmathematical disciplinesen
dc.subjectprofessional educationen
dc.subjectinformationen
dc.subjecttechnical institutions of higher educationen
dc.titleЦифрові технології при вивченні вищої математики під час змішаного навчання студентами компютерної галузі технічних ЗВОuk
dc.title.alternativeDigital technologies when learning higher mathematics during blended learning by students of the computer field of technical institutions of higher educationen
dc.typeArticle
dc.identifier.doi10.32782/1995-0519.2023.1.20
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-8408-6515
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7588-6721


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію