Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.date.accessioned2023-09-12T07:49:52Z
dc.date.available2023-09-12T07:49:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКлєопа І. Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності організаційно-педагогічних умов формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі в умовах змішаного навчання [Текст] / І. Клєопа // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць. – 2023. – Вип. 1 (21). – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2023. – С. 140–148.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37862
dc.description.abstractУ роботі подано результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності організаційно-педагогічних умов формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі під час змішаного навчання, а саме: використання інформаційного середовища (цифровізація) освітнього процесу в умовах аудиторної та дистанційної форм навчання; застосування сучасних інноваційних технологій формування математичної компетентності на основі інтеграції фундаментальних і фахових дисциплін; моніторинг та регулярна корекція рівнів сформованості математичної компетентності. У процесі наукового пошуку розроблено та реалізовано в практиці навчання розділів вищої математики навчально-методичний супровід формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі з використанням цифрових технологій: візуалізація опорних лекцій з розділів лінійної та векторної алгебри та елементів аналітичної геометрії деяких розділів вищої математики в аудиторії та адаптований варіант для дистанційного навчання; інтерактивні методи спонукання мотиваційної складової до набуття математичної компетентності студентів (вступна лекція) та розвитку рефлексії застосування математичних знань на основі прикладних задач; контроль тестування теоретичних знань з використанням проходження «Лабіринту». Теоретичні положення, практичні напрацювання, окремі запропоновані ідеї та методики аналізу статистичних даних дослідження можуть бути використані як викладачами вищої математики для формування математичної компетентності у майбутніх бакалаврів інших спеціальностей технічних закладів вищої освіти при змішаних формах навчання, так і науковцями у процесі аналізу статистичних даних педагогічного експерименту. Під час констатувально-діагностичного етапу дослідження, після виявлення та обґрунтування критеріїв, показників і рівнів сформованості складових математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі, зі всієї кількості споріднених за спеціальністю груп, статистичними методами дослідження було виокремлено однорідні за складом експериментальна та контрольна групи, які прийняли участь у формувальному етапі педагогічного експерименту.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofАктуальні питання природничо-математичної освіти. 1 : 140-148.uk
dc.subjectмайбутні бакалавриuk
dc.subjectкомп`ютерна галузьuk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectекспериментальні групиuk
dc.subjectоднорідність груп для формувального етапу педагогічного експериментуuk
dc.subjectстатистичні методи аналізуuk
dc.titleРезультати дослідно-експериментальної перевірки ефективності організаційно-педагогічних умов формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі в умовах змішаного навчанняuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147
dc.identifier.doi10.5281/zenodo. 8025541
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7588-6721


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію