Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЖабер, А. Х.uk
dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.date.accessioned2023-10-09T13:41:19Z
dc.date.available2023-10-09T13:41:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЖабер А. Х. Методи гейміфікації в інтелектуальній системі профорієнтації [Текст] / А. Х. Жабер, Є. А. Паламарчук // Матеріали ІII Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 28–29 вересня 2023. – 2023. – С. 43-46.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37938
dc.description.abstractВ контексті глобалізації та інтенсивного розвитку інформаційних технологій, актуальність професійної орієнтації виходить на передній план. Однією з ключових проблем є збір та аналіз когнітивних даних користувача для визначення його професійних схильностей. В цьому відношенні, гейміфікація представляє собою інноваційний методологічний підхід. Дослідження \"Optimal to-do list gamification\" вказує на можливість оптимізації довгострокової цінності завдань через використання гейміфікації. Автори Jugoslav Stojcheski, Valkyrie Felso, та Falk Lieder аналізують вплив гейміфікації на ефективність виконання завдань, що може бути адаптовано для збору когнітивних даних в системах профорієнтації [1]. З психологічного боку, дослідження \"How Gamification Affects Software Developers: Cautionary Evidence a Natural Experiment on GitHub\" авторів Lukas Moldon, Markus Strohmaier, та Johannes Wachs, підкреслює значущий вплив гейміфікації на поведінку розробників програмного забезпечення [2]. Це підтверджує можливість використання гейміфікації як потужного каналу для соціального впливу в контексті профорієнтації.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІII Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 28 – 29 вересня 2023 р. : 43-46.uk
dc.titleМетоди гейміфікації в інтелектуальній системі профорієнтаціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc371:004.382
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7443-099X


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію