• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2023. № 3
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2023. № 3
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Напрями розвитку засобів інклюзивної освіти в електронних навчальних системах

Author
Паламарчук, Є. А.
Коваленко, О. О.
Черешнюк, О. І.
Palamarchuk, Ye. A.
Kovalenko, O. O.
Chereshniuk, O. I.
Date
2023
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. АІІТ [275]
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2023. № 3 [13]
Abstract
The general concept of inclusive education is described both in ENS and classrooms, the role of teachers and parents is considered. The considered types of inclusions, their features and requirements. The main principles of building inclusion systems, their functions and features are considered. Advantages and disadvantages of inclusive education methods are considered and analyzed.The integration of inclusive education in electronic educational systems is analyzed on the example of other countries.Considered the classification and types of inclusive disorder in people with ASD and their requirements for electronic devices.The software of ENS IO, which should be based on the application of adaptive technologies and elements of artificial intelligence in inclusive education for both teachers and students in the electronic space, is considered and given.The relevance of the development trend of inclusive education in electronic educational systems and problems that can be solved with the help of programs, parents and teachers are shown
 
Розглянуто технології штучного інтелекту, інклюзивної освіти в електронних навчальних системах (ЕНС) які можуть поліпшити процес освіти. Описано загальне поняття інклюзивної освіти як в ЕНС так і в аудиторних, зазначено роль викладачів та батьків. Розглянуті види інклюзій, їхні особливості та вимоги. Розглянуті основні принципи побудови систем інклюзії, їхні функції та особливості. Розглянуто та проаналізовано переваги та недоліки методів інклюзивної освіти. Проаналізовано інтеграцію інклюзивної освіти в електронних навчальних системи на прикладі інших країн. Розглянуто класифікацію та види інклюзивної хвороби порушення у осіб з ОПП і їхні вимоги до електронних засобів. Розглянуто і наведено програмні забезпечення ЕНС ІО, які мають ґрунтуватися на застосуванні адаптивних технологій та елементів штучного інтелекту в інклюзивній освіті, як для викладачів так і для учнів в електронному просторі. Показано актуальність тенденції розвитку інклюзивної освіти в електронних навчальних системах та задачі, які можуть бути розв`язані за допомогою програм, батьків та викладачів.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37939
View/Open
131197.pdf (365.0Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ