Використання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграх
Author
Доценко, Дмитро
Романюк, Олександр
Шевчук, Руслан
Date
2023Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1337]
Abstract
У роботі було розглянуто питання керування ігровою складністю з метою збільшення цільової аудиторії гри. Запропоновано використання нейронних мереж для аналізу майстерності користувача та адаптивної зміни складності гри з урахуванням здібностей гравця. Проаналізовано переваги використання рекурентних нейронних мереж та архітектури пам'яті. Запропоновано цикл роботи нейронної мережі для адаптивної зміни складності.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38080