Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТютюнник, О. І.uk
dc.contributor.authorЛелека, О. В.uk
dc.contributor.authorШереметьєва, A. Ю.uk
dc.date.accessioned2023-11-07T09:55:21Z
dc.date.available2023-11-07T09:55:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationТютюнник О. І. Активізація самостійної діяльності студентів в умовах змішаного навчання засобами СКМ [Електронний ресурс] / О. І. Тютюнник, О. В. Лелека, А. Ю. Шереметьєва // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17384.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38129
dc.description.abstractThe implementation of the Maple computer mathematics system in the educational process is considered, which provides an opportunity to activate the educational process, in particular, the independent work of students. The work with the help of the computer mathematics system Maple covers the construction of the image of plane figures, which are limited by functions and the calculation of the areas of these figuresen
dc.description.abstractРозглянуто впровадження системи комп`ютерної математики Maple у навчальний процес, яка надає можливість активізувати навчальний процес, зокрема й самостійну роботу студентів. У роботі за допомогою системи комп`ютерної математики Maple висвітлено побудова зображення плоских фігур, які обмежені функціями та обчислення площ цих фігур.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня, 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17384
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk
dc.subjectплоща фігуриuk
dc.subjectінтегралuk
dc.subjectMapleuk
dc.subjectinformation and educational environmenten
dc.subjectarea of the figureen
dc.subjectintegralen
dc.titleАктивізація самостійної діяльності студентів в умовах змішаного навчання засобами СКМuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.026.4
dc.relation.referencesБиков В. Ю. Теоретико-методологічні засади створення і розвитку сучасних засобів та технологій навчання. Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні, 1992–2002 : зб. наук. пр. до 10-річчя АПН України Академія педагогічних наук України. — Ч. 2. — Харків: «ОВС», 2002. — С. 182–199.uk
dc.relation.referencesБиков В. Ю. Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп’ютерно-технологічної платформи освіти і науки України. Матеріали методологічного семінару НАПН України “Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку». 4 квітня 2019 р. / За ред. В. Г. Кременя, О. І. Ляшенка. К, 2019. С.20–26uk
dc.relation.referencesЖалдак М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики. Комп’ютерноорієнтовані системи навчання : НПУ імені М. П. Драгоманова. 2003. Вип. 7. С. 3–16.uk
dc.relation.referencesСловак К. І., Семеріков С. О., Триус Ю. В. Мобільні математичні середовища: сучасний стан та перспективи розвитку. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. 2012. С.102–109uk
dc.relation.referencesАгеєва Т. Б. Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти. Тези науковометодичної конференції кафедр університету. Харків 2018. 170 сuk
dc.relation.referencesМихалевич В. М. Організація самостійної роботи студентів шляхом використання системи комп’ютерної математики Maple / В. М. Михалевич, Я. В. Крупський, О. І. Тютюнник // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2014. — № 3. — С. 114–118uk
dc.relation.referencesЗакон України «Про вищу освіту» / Відомості Верховної Ради України. –2014. – № 1556-VІІuk
dc.relation.referencesТютюнник О. І. Адаптація системи MAPLE для вивчення теми екстремуму функції двох змінних в умовах дистанційного навчання / Тютюнник О. І., Клєопа І. А., Крупський Я. В. // Збірник наукових праць: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методи навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, випуск № 61 – 2021. – с. 20uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію