• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2023. № 2
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2023. № 2
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Удосконалення методу призначення задач для співробітників станції технічного обслуговування транспортних засобів на базі генетичного та угорського алгоритмів

Author
Козачко, О. М.
Крижановський, Є. М.
Жуков, С. О.
Варчук, І. В.
Kozachko, O. M.
Kryzhanovskyi, Y. M.
Zhukov, S. O.
Varchuk, I. V.
Date
2023
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [428]
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2023. № 2 [5]
Abstract
The method of automated process of assigning tasks to employees of vehicle service stations based on genetic and Hungarian algorithms has been improved, which, unlike existing ones, takes into account the complexity of the task, the time of task execution and the qualifications of workers, and also allows to speed up and optimize the workflow at vehicle service stations. To evaluate the optimality of solution options, a new criterion is proposed, which, in addition to the qualifications of the worker, the complexity and time of the task, allows taking into account the needs of the enterprise in different seasons. The experimental data of the proposed algorithms were computerized. The initial data for the computer experiment were taken as data on the functioning of a real service station in Vinnytsia with and without the automated application of an improved method of assigning tasks to employees of a vehicle service station based on genetic and Hungarian algorithms. Computer experiments have shown that genetic algorithm work better with a large number of tasks, and the Hungarian algorithm works better with a small number of tasks. On the basis of the proposed improvements and algorithms, a cross-platform automated system for vehicle service station employees has been developed, which, unlike existing ones, provides instant interaction between the system's software modules, thanks to the microservice architecture and takes into account the high load of client requests, due to the horizontal scaling of the servers that host the system software. A special feature of the automated system is that it provides station employees with an automated workplace where they can manage their own tasks and monitor and control their execution, which allows vehicle service station owners to control the entire customer service process and correctly prioritize tasks for their employees
 
Удосконалено метод автоматизованого процесу призначення задач для співробітників станцій технічного обслуговування транспортних засобів на базі генетичного та угорського алгоритмів, який на відміну від існуючих, враховує одночасно, складність задачі, час виконання задач та кваліфікацію робітників, а також дозволяє пришвидшити та оптимізувати робочий процес на станціях технічного обслуговування транспортних засобів. Для оцінювання оптимальності варіантів розв’язку запропоновано новий критерій, який, окрім кваліфікації робітника, складності та часу виконання задачі, дозволяє врахувати потреби підприємства в різні сезони. Проведено комп’ютерну обробку експериментальних даних роботи запропонованих алгоритмів. В якості вихідних даних для проведення комп’ютерного експерименту були взяті дані по функціонуванню реальної станції технічного обслуговування в м. Вінниця з та без автоматизованого застосування удосконаленого методу призначення задач для співробітників станції технічного обслуговування транспортних засобів на базі генетичного та угорського алгоритмів. Проведені комп’ютерні експерименти показали, що за великої кількості задач краще працює генетичний алгоритм, а при невеликій кількості задач – угорський алгоритм. На основі запропонованих удосконалень та алгоритмів розроблено крос-платформну автоматизовану систему співробітників станції технічного обслуговування транспортних засобів, яка на відмінну від існуючих, здійснює миттєву взаємодію між програмними модулями системи, завдяки мікросервісній архітектурі та враховує високонавантаженість клієнтських запитів, за рахунок горизонтального масштабування серверів, на яких розміщується програмне забезпечення системи. Особливістю автоматизованої системи є те, що вона забезпечує співробітників станцій автоматизованим робочим місцем, в якому вони можуть здійснювати як управління власними задачами, так і моніторингом та контролем їх виконання, що дозволяє власникам станцій технічного обслуговування транспортних засобів контролювати увесь процес обслуговування клієнтів та правильно розставляти пріоритети виконання задач своїм співробітникам.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38141
View/Open
134495.pdf (659.4Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ