Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛьвовський, О. О.uk
dc.contributor.authorКрилик, Л. В.uk
dc.date.accessioned2023-11-13T14:35:35Z
dc.date.available2023-11-13T14:35:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛьвовський О. О. Перспективи розробки інформаційної технології прогнозування кількості порушень правил дорожнього руху [Електронний ресурс] / О. О. Львовський, Л. В. Крилик //Матеріали LII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. : збірник доповідей. – Електрон. текст. дані (PDF: 1.12 Мб). – 2023. – C. 408-410. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/17998.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38190
dc.description.abstractThe work examines the efficiency of heat and electricity use in buildings through the improvement of thermal insulation, the introduction of modern thermal management systems and the use of renewable energy sources. The main goal is to reduce energy consumption, reduce heat loss and increase the overall energy efficiency of civil buildings.en
dc.description.abstractВ роботі обґрунтовано доцільність створення інформаційної технології прогнозування кількості порушень правил дорожнього руху, розглянуто статистику кількості дорожньо-транспортних пригод та засобів, які застосовуються для зменшення кількості порушень правил дорожнього руху. Для розробки інформаційної технології обрано метод ARIMA, який найкраще підходить для розробки інформаційної технології, оскільки він дозволяє побудувати тренд-модель, що включає дані про попередні порушення як вектор вхідних даних, а також дані про майбутні порушення як вихідний вектор.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня, 2023 р. : 408-410.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/17998
dc.subjectпорушення правил дорожнього рухуuk
dc.subjectARIMAuk
dc.subjectлінійна регресіяuk
dc.subjectДТПuk
dc.subjectenergy efficiencyen
dc.subjectthermal regimeen
dc.subjectcivil buildingsen
dc.subjectheat supplyen
dc.subjectthermal insulationen
dc.subjectenergy savingen
dc.titleПерспективи розробки інформаційної технології прогнозування кількості порушень правил дорожнього рухуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.832.2
dc.relation.referencesБезпека дорожнього руху в Україні: перемоги та нові виклики в умовах війни. Центр демократії та верховенства права [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://cedem.org.ua/news/bezpeka-dorozhnogo-ruhu-v-ukrayini/ (дата звернення 14.04.2023)uk
dc.relation.referencesСтатистика Національної поліції України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://patrolpolice.gov.ua/statystyka/ (дата звернення 16.04.2023).uk
dc.relation.referencesПоліщук В. П. Теорія транспортного потоку: методи та моделі організації дорожнього руху / В. П. Поліщук, О. П. Дзюба. – К.: Знання України, 2008. – 175 сuk
dc.relation.referencesБідюк П. І. Аналіз та моделювання економічних процесів перехідного періоду / П. І. Бідюк, О. В. Половцев. – К.: НТУУ «КПІ», 1999. − 230 сuk
dc.relation.referencesЄріна А. М. Статистичне моделювання та прогнозування: навч. посіб. / А. М. Єріна. − К.: КНЕУ, 2001. − 170 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію