Організація та методика педагогічного експерименту впливу педагогічних умов формування математичної компетентності у майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі в процесі змішаного навчання
Abstract
The pandemic and the state of war in Ukraine made adjustments to the conditions of the forms of
education that were changing, the statistical analysis of the results of the formation of mathematical competence
of future bachelors in the computer field in the conditions of mixed education also has its own specificity regarding
the stages and corresponding changes in the groups involved in the pedagogical experiment. This refers to the
comparison of the obtained results not in general from the beginning to the end, but gradually by semesters,
therefore the subsequent numbering of the groups corresponds to the semesters. Пандемія та військовий стан в Україні внесли корективи в умови форм навчання, які змінювались, статистичний аналіз результатів формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі в умовах змішаного навчання теж має власну специфіку щодо етапів та відповідних змін в групах, які задіяні в педагогічному експерименті. Це стосується порівняння отриманих результатів не загалом спочатку і до кінця, а поступово за семестрами, тому подальша нумерація груп відповідає семестрам.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38292