Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.date.accessioned2023-11-17T13:54:41Z
dc.date.available2023-11-17T13:54:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКлєопа І. А. Організація та методика педагогічного експерименту впливу педагогічних умов формування математичної компетентності у майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі в процесі змішаного навчання [Електронний ресурс] / І. А. Клєопа, В. А. Петрук // Матеріали ІІI-ї Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту–2023», Вінниця, 1-3 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2023/paper/view/18368.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38292
dc.description.abstractThe pandemic and the state of war in Ukraine made adjustments to the conditions of the forms of education that were changing, the statistical analysis of the results of the formation of mathematical competence of future bachelors in the computer field in the conditions of mixed education also has its own specificity regarding the stages and corresponding changes in the groups involved in the pedagogical experiment. This refers to the comparison of the obtained results not in general from the beginning to the end, but gradually by semesters, therefore the subsequent numbering of the groups corresponds to the semesters.en
dc.description.abstractПандемія та військовий стан в Україні внесли корективи в умови форм навчання, які змінювались, статистичний аналіз результатів формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі в умовах змішаного навчання теж має власну специфіку щодо етапів та відповідних змін в групах, які задіяні в педагогічному експерименті. Це стосується порівняння отриманих результатів не загалом спочатку і до кінця, а поступово за семестрами, тому подальша нумерація груп відповідає семестрам.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІІI-ї Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту–2023», Вінниця, 1-3 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2023/paper/view/18368
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.subjectмайбутні фахівці комп`ютерної галузіuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectтехнічні заклади вищої освітиuk
dc.subjectpedagogical experimenten
dc.subjectfuture specialists in the computer industryen
dc.subjectblended learningen
dc.subjecttechnical institutions of higher educationen
dc.titleОрганізація та методика педагогічного експерименту впливу педагогічних умов формування математичної компетентності у майбутніх бакалаврів комп`ютерної галузі в процесі змішаного навчанняuk
dc.title.alternativeOrganization and methodology of a pedagogical experiment on the influence of pedagogical conditions on the formation of mathematical competence in future bachelors of the computer field in the process of blended learningen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc371
dc.relation.referencesГончаренко С. У. Організаційно-педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / С. У. Гончаренко. – Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008. – 278 с.uk
dc.relation.referencesПрозор О.П. Сачанюк-Кавецька Н.В, Клєопа І.А. Організація контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування / О.П. Прозор, Н.В. Сачанюк-Кавецька, І.А. Клєопа // Фізико-математична освіта. Випуск 3(25). Ч.1. 2020 С. 87-93.uk
dc.relation.referencesПетрук, В.А. Формування базового рівня професійної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інтерактивних технологій : монографія / В. А. Петрук. — Вінниця : ВНТУ, 2011. — 285 с.uk
dc.relation.referencesПетрук, В. А., Клєопа, І.А. Дистанційне навчання вищої математики студентів технічного університету. / В.А. Петрук, І.А. Клєопа //Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць, 60, 290-299 ( 2021) ) «Б» https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-60-290- 299.uk
dc.relation.referencesПетрук, В., Семеніхіна, О., & Сабадош, Ю. Нові підходи до статистичного аналізу результатів педагогічного експерименту./ В.А. Петрук, О.В. Семеніхіна, Ю.Г. Сабадош, //Фізико-математична освіта, 33 (1), 36-42. (2022) «Б» https://doi.org/10.31110/2413-1571- 2022-033-1-006uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію