Аналіз передумов розробки програмного забезпечення задля імітацій емоцій ігрового персонажа
Abstract
В даній бакалаврській дипломній роботі досліджено процес програмного забезпечення для імітацій емоцій ігрового персонажа. В роботі проаналізовано сучасні системи аналоги, що використовуються для анімацій обличчя і імітацій емоцій. Представлені переваги і недоліки існуючих програм аналогів. Досліджено способи вирішення даної задачі. Запропоновано використовувати плагін MetaHuman в рушії ігор Unreal Engine 5, що дозволяють користувачеві маніпулювати виразом обличчя та рухами персонажа. Результатом дипломного дослідження є власна система керування полігонального меша для відображення емоцій, що реалізовано на мові програмування blueprint. In this bachelor's thesis the process of developing a software for simulating the emotions of a game character. The paper analyzes modern analogue systems used for facial animations and emotion simulations. Advantages and disadvantages of existing analog programs are given. Ways to solve this problem have been studied. It is proposed to use the MetaHuman plugin in the Unreal Engine 5 game engine, which allows the user to manipulate the character's facial expressions and movements. The result of the diploma research is a proprietary polygonal mesh control system for displaying emotions, which is implemented in the blueprint programming language.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38352