• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LII НТКП ВНТУ (2023)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2023)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LII НТКП ВНТУ (2023)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2023)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз передумов розробки програмного забезпечення задля імітацій емоцій ігрового персонажа

Author
Якименко, О. А.
Сілагін, О. В.
Date
2023
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2023) [157]
Abstract
В даній бакалаврській дипломній роботі досліджено процес програмного забезпечення для імітацій емоцій ігрового персонажа. В роботі проаналізовано сучасні системи аналоги, що використовуються для анімацій обличчя і імітацій емоцій. Представлені переваги і недоліки існуючих програм аналогів. Досліджено способи вирішення даної задачі. Запропоновано використовувати плагін MetaHuman в рушії ігор Unreal Engine 5, що дозволяють користувачеві маніпулювати виразом обличчя та рухами персонажа. Результатом дипломного дослідження є власна система керування полігонального меша для відображення емоцій, що реалізовано на мові програмування blueprint.
 
In this bachelor's thesis the process of developing a software for simulating the emotions of a game character. The paper analyzes modern analogue systems used for facial animations and emotion simulations. Advantages and disadvantages of existing analog programs are given. Ways to solve this problem have been studied. It is proposed to use the MetaHuman plugin in the Unreal Engine 5 game engine, which allows the user to manipulate the character's facial expressions and movements. The result of the diploma research is a proprietary polygonal mesh control system for displaying emotions, which is implemented in the blueprint programming language.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38352
View/Open
17992.pdf (771.8Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ