Про використання пакету Maple в курсі «Математичне моделювання» для студентів фізичних спеціальностей
Abstract
В статті пропонується ідея викладання курсу «Математичного моделювання» на завданнях із паралельного курсу «Комплексний аналіз» студентам фізичних спеціальностей. Такий підхід дозволяє продемонструвати можливості математичного пакета й при цьому закріпити методи рішення завдань класичного математичного курсу, наочно дає побачити міжпредметні зв’язки, далеко не очевидні студентам. В статье предлагается идея преподавания курса «Математическое моделирование» на задачах из параллельного курса «Комплексный анализ» студентам физических специальностей. Такой подход позволяет продемонстрировать возможности математического пакета и при этом закрепить методы решения задач классического математического курса, наглядно дает увидеть межпредметные связи, далеко не очевидны студентам. The article proposes the idea of teaching the course "Mathematical modeling" on the tasks of a parallel course "Complex analysis" for students of physical specialties. This approach allows us to demonstrate the possibilities of mathematical package, and thus secure methods for solving problems of classical mathematical course, to see clearly provides interdisciplinary communication is not obvious to students.
URI:
http://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/17
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3851