Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorKhrystych, О. V.en
dc.contributor.authorХристич, О. В.uk
dc.date.accessioned2023-12-27T22:13:29Z
dc.date.available2023-12-27T22:13:29Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.citationKhrystych, О. V. Investigation of changes in high temperature performance of asphalt concrete under ultraviolet radiation [Text] / O. V. Khrystych // Modern technologies and methods of calculations in construction. – Lutsk : LNTU, 2023. – Vol. 20. – Pp. 171-176. – DOI: https://doi.org/10.36910/6775-2410-6208-2023-10(20)-18.en
dc.identifier.issn2410-6208
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38817
dc.description.abstractРезультати випробувань показують, що зі збільшенням кількості циклів заморожування-відтавання п'яти концентрацій розчину протиожеледної суміші, що відповідають межі міцності на розтяг при згині та максимальній деформації на розтяг при згині, мають тенденцію до зменшення, що свідчить про значний вплив кількості циклів заморожування-відтавання на пошкодження асфальтобетону. Чим більша концентрація протиожеледного реагенту, тим очевиднішим є зниження межі міцності на розтяг при згині та максимальна деформація на розтяг при згині. Хоча концентрація розчину протиожеледної суміші має певний вплив на межу міцності на вигин і максимальну деформацію на розтяг при вигині, основний вплив на зниження низькотемпературних характеристик асфальтобетону має пошкодження від морозного здимання, спричинене циклами замерзання-відтавання, що може призвести до серйозних пошкоджень внаслідок розриву бітумної оболонки. Корозія асфальтобетону під впливом протиожеледних реагентів може бути вторинним фактором. Протиожеледні речовини можуть знижувати адгезію асфальтобетону, що призводить до зменшення зв'язку між бітумом і заповнювачем, а це, в свою чергу, знижує експлуатаційні характеристики асфальтобетону.uk
dc.description.abstractThe wide application of asphalt concrete in road construction has brought convenience to human travel, but road icing requires the application of deicing agents to prevent traffic accidents. However, the use of deicing agent will also cause damage to the pavement material, so this paper carries out the research on the low temperature performance of asphalt concrete with different concentrations of deicing agent solutions through the freeze-thaw cycle test. The test results show that with the increase of the number of freeze-thaw cycles, the five concentrations of deicing agent solution corresponding to the flexural tensile strength and maximum flexural tensile strain are decreasing trend. Although the deicing agent solution has a certain effect on the flexural tensile strength and maximum flexural tensile strain, the main effect on the reduction of the low-temperature performance of asphalt concrete is the frost damage caused by the freeze-thaw cycle.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk
dc.relation.ispartofModern technologies and methods of calculations in construction. Vol. 20 : 171-176.en
dc.subjectасфальтобетонuk
dc.subjectпротиожеледна речовинаuk
dc.subjectнизькотемпературні характеристикиuk
dc.subjectконцентрація розчинуuk
dc.subjectцикл заморожування-відтаванняuk
dc.subjectексплуатаційні характеристики асфальтобетонуuk
dc.titleInvestigation of changes in high temperature performance of asphalt concrete under ultraviolet radiationen
dc.title.alternativeВплив протиожеледних речовин на низькотемпературні характеристики асфальтобетону в умовах поперемінного заморожування-відтаванняuk
dc.typeArticle
dc.identifier.doi10.36910/6775-2410-6208-2023-10(20)-18


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію