English teaching and learning during the COVID-19 crisis
Abstract
Шок кризи в освіті, викликаний COVID-19, був безпрецедентним. Це призвело до найбільшого в історії краху в системі освіти, що вплинуло на учнів та викладачів у всіх країнах та на всіх континентах. І все ж таки освітянське співтовариство виявилося стійким, створивши основу для відновлення. Ця криза стимулювала інновації в освітньому секторі. Ми побачили інноваційні підходи на підтримку безперервності освіти та навчання. Рішення для реалізації дистанційного навчання були розроблені завдяки суттєвій ролі вчителів та освітянського персоналу. The shock of the COVID-19 crisis on education has been unprecedented. It has created the largest disruption of education systems in history, affecting students and teachers in all countries and all continents. And yet, the education community has proved resilient, laying a groundwork for the rebound. This crisis has stimulated innovation within the education sector. We have seen innovative approaches in support of education and training continuity. Distance learning solutions were developed thanks to the essential role of teachers and education personnel.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38917