Науково-педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського та її актуальність у сьогоденні України
Автор
Довгалець, К. С.
Довгалець, М. С.
Прищак, М. Д.
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюCollections
Аннотации
У статті досліджено новаторські ідеї науково-педагогічної спадщини В. Сухомлинського, зокрема комунікативні аспекти його педагогічної теорії. Обґрунтовано необхідність розвитку та виховання розумових, моральних, естетичних та фізичних якостей особистості учня та посилення в цьому процесі ролі педагогічної взаємодії «учень – природа», «учень – суспільство», «учень – вчитель» та «учень – батьки». Доведено актуальність застосування педагогічних ідей вченого в сучасному освітньому процесі. The article explores the innovative ideas of the scientific and pedagogical heritage of V. Sukhomlinsky, in particular the communicative aspects of his pedagogical theory. In the article it is sustained the necessity of development mental, moral, aesthetic and physical qualities of the student's personality and strengthening and the role of pedagogical interaction "student - nature", "student - society", "student - teacher" and "student - parents". Also the relevance of the application of pedagogical ideas of the scientist in the modern educational process is proved.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39037