Принципи виховної діяльності в гуманістичних концепціях
Author
Столяренко, О. В.
Столяренко, Ол. В.
Кожан, Н. М.
Луцюк, В. О.
Date
2021Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Гуманістична спрямованість виховної роботи становить сутність нової парадигми особистісно орієнтованого виховання, в якій вихованець є основною педагогічною цінністю, центром освітнього процесу. Визначено принципи, якими керуються в гуманістичних концепціях виховання: принцип гуманізму, природовідповідності, культуровідповідності, інтеркультурності, свободо відповідності, ціннісної орієнтації Вказані принципи визначають особистісну орієнтованість і багатокомпонентність змісту виховання, що передбачає врахування інтересів вихованця в освітньому процесі, а також можливості у його моделюванні. Реалізація цих принципів підводить до побудови відповідної виховної системи, її змісту та організаційних форм. The humanistic orientation of educational work is the main part of a new paradigm of personality-oriented education, where the pupil is the main pedagogical value, the core of the educational process. The principles followed by humanistic concepts of education are defined: the principle of humanism, naturalness, cultural conformity, interculturality, freedom of conformity, value orientation. The implementation of these principles leads to the construction of an appropriate educational system, its content and organizational forms.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39066