• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2013. № 2
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2013. № 2
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Прогінний тунель мілкого закладання для влаштування лінії метротрамвая

Автор
Швець, В. В.
Лисюк, О. І.
Калініченко, В. С.
Кудлаєнко, О. О.
Дата
2013
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. БМГА [1600]
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2013. № 2 [26]
Анотації
Запропоновано вирішення прогінного тунелю під трамвайними коліями з одного бокупроїжджої частини. Наведено новий метод влаштування огороджуючих конструкцій тунелямілкого закладання, що зводиться відкритим способом. Розроблено схему конструкції котловану.Показано поперечний переріз нового тунельного огородження із збірного залізобетону та плоскоїплити перекриття. Запропоновано рострубний метод кріплення огороджуючих конструкційтунелю. Обґрунтовано раціональність використання нової огороджуючої конструкції з отворомдля швидкого влаштування лінії метротрамвая.
 
Предложено решение пролетного тоннеля под трамвайными путями с одной стороныпроезжей части. Приведен новый метод устройства ограждающей конструкции тоннелямелкого заложения, возводимого открытым способом. Разработана схема конструкциикотлована. Показано поперечное сечение нового туннельного ограждения из сборногожелезобетона и плоской плиты перекрытия. Предложено раструбний метод крепленияограждающих конструкций тоннеля. Обоснована рациональность использования новойограждающей конструкции с отверстием для быстрого устройства линии метротрамвая.
 
The solution to the transit tunnel under the tram tracks on one side of the carriageway. Is a newmethod of installation of the enclosures shallow tunnel being built open way. The scheme of constructionof the pit. Shows across-section of the new tunnel of precast concrete fencing and a flat slab. Push-fitfastening method proposed walling tunnel. Proved rationality of using the new cladding with a holefor aquick line devices metrotram.
 
URI:
http://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/311
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3948
Відкрити
309.pdf (878.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ