Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorBaryshev, Y.uk
dc.contributor.authorHands, N.uk
dc.contributor.authorБаришев. Ю. В.uk
dc.contributor.authorХендс, Нікольuk
dc.date.accessioned2024-03-14T18:52:00Z
dc.date.available2024-03-14T18:52:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationBaryshev Y. Facilitating student learning of cybersecurity: adapting us experience [Electronic resource] / Y. Baryshev, N. Hands // Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12469.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39857
dc.description.abstractThe cyber security teaching methodology at US universities using Purdue University's experience analysis is presented. Educational models are shown. The essential aspects of curriculum learning improving are determined and their integration experience at VNTU's information protection department is described.en
dc.description.abstractПредставлено аналіз методик викладання кібербезпеки в університетах США на основі досвіду Purdue University. Розглянуто моделі освітнього процесу. Виділено важливі аспекти для покращення викладання дисциплін та описано досвід їх впровадження на кафедрі захисту інформації ВНТУ.uk
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12469
dc.subjectкібербезпекаuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectконтроль знаньuk
dc.subjectcybersecurityuk
dc.subjectpedagogicuk
dc.subjectassessmentsuk
dc.titleFacilitating student learning of cybersecurity: adapting us experienceen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.056 : 378.14
dc.relation.referencesAll Nobel Prizes. URL: https://www.nobelprize.org/prizes/lists/all-nobel-prizes (accessed 05.03.2021)en
dc.relation.referencesCybersecurity URL: https://polytechnic.purdue.edu/degrees/cybersecurity (accessed 05.03.2021)en
dc.relation.referencesK. Neubauer and others. Teamwork Makes the Dream Work: Purdue' s IMPACT Course Transformation Faculty Learning Community. Purdue University Purdue e-Pubs. 2018. URL: https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1036&context=impactpres (accessed 05.03.2021)uk
dc.relation.referencesDavid R. Krathwohl. A Revision of Bloom’s Taxonomy: An Overview. Theory into Practice, Volume 41, Number 4, Autumn 2002. P. 212-218. URL: https://www.depauw.edu/files/resources/krathwohl.pdf (accessed 05.03.2021).en
dc.relation.referencesYurii Baryshev and Olesia Voitovych. IT audit course development for cybersecurity curricula students using USA's methodology. "Інформаційні технології та комп’ютерне моделювання"; матеріали статей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Івано-Франківськ, 18-22 травня 2020 року. ІваноФранківськ, п. Голіней О.М., 2020. С. 135-136 URL: http://itcm.comp-sc.if.ua/2020/zbirnyk2020.pdf (accessed 05.03.2021).en
dc.relation.referencesY. Baryshev. Analysis of USA cybersecurity teaching methodology implementation at Vinnytsia National Technical University. Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. URL: http://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/29416/9456.pdf?sequence=3 (accessed 05.03.2021).en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію