Практичні аспекти оптимальної обробки сигналів в інформаційно – вимірювальних системах за умов апріорної невизначеності
Abstract
В умовах стрімкого росту трафіку авіаційного руху виникають потреби у зміні класичних підходів до організації польотів у зоні аеродрому. На зміну сталим маршрутам руху повітряних суден під час здійснення посадового маневру приходять змінні траєкторії посадки, які визначаються його типом і географічними умовами аеродрому. В таких умовах існуючі системи радіотехнічного забезпечення потребують подальшого вдосконалення за рахунок технічної переобладнання та застосування сучасних методів обробки сигналів з метою покращення точності визначення просторового положення літака. Метою даної роботи є підвищення точності та достовірності вимірювань кутових координат повітряного судна в азимутальному каналі посадкового радіолокатора за умов заходу на посадку по вільних траєкторіях, шляхом застосування методів оптимальної дискретної фільтрації. Перевагою такого підходу є застосування для вторинної обробки сигналів добре описаних, відносно простих, математичних методів, результатом чого є покращення характеристик точності посадкового радіолокатора без додаткового технічного переобладнання. Результати проведеного моделювання підтверджують функціональність запропонованого методу та доцільність обраного напрямку досліджень. In the conditions of rapid growth of the aviation movement traffic there is need for change of classical approaches to the organization of flights for zone of airfield. Constant routes of the movement of air vehicles during implementation of landing maneuver are succeeded by replaceable landing paths which are defined by aircraft type and geographical conditions of airfield. In such conditions the existing systems of radio engineering providing need further improvement, as due to technical re-equipment, and application of modern methods of processing of signals. The purpose - improvements there has to be increase in accuracy of definition of the attitude of the airplane. Increases in accuracy and reliability of measurements of angular coordinates of the air vehicle in the azimuthal channel of the landing radar on condition of landing approach on free trajectories, by application of methods of optimum discrete filtering are task of this work. Advantage of such approach are applications for secondary processing of signals of well described, rather simple, mathematical algorithms what improvements of characteristics of accuracy of the landing radar without additional technical re-equipment are result of. Results of the carried-out modeling confirm functionality of the offered method and expediency of the chosen direction of research.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39869