Викорстання аудіо- та відеоматеріалів у вивченні української мови як іноземної.
Abstract
У роботі розглянуто питання ефективності використання автентичних аудіо- та відеоматеріалів з метою розвитку мовленнєвих навичок у іноземних студентів та лексичних вмінь аудіювання на уроках української мови як іноземної. Узагальнено критерії, що необхідні для вдалого вибору відео. Наведено приклади завдань для роботи з візуальними засобами вивчення мови. Визначено переваги використання автентичних візуальних засобів (створення специфічного мовного середовища, підвищення мотивації, розвиток уваги та пам’яті, ефективне засвоєння матеріалу ) з метою вдосконалення компетенцій студентів. The work considers the effectiveness of the use of authentic audio and video materials in order to develop foreign students’ speech skills and lexical listening skills at the lessons of Ukrainian as a foreign language. The criteria, which are necessary for successful video selection, are summarized. Examples of tasks for working with visual aids for language learning are given. The advantages of using authentic visual aids (creating a specific language environment, increasing motivation, developing attention and memory, effective learning) to improve student competencies are identified.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40053