Особливості організації дистанційного навчання та керування навчальним процесом в умовах пандемії коронавірусу з застосуванням системи JetIQ
Анотації
Проведено аналіз стану, проблем і задач, які виникли у закладах вищої освіти в умовах світової вірусної пандемії COVID-19. Наведено досвід впровадження і використання електронної системи підтримки освітнього процесу JetIQ у Вінницькому національному технічному університеті. Сформульовані задачі і проблеми, які супроводжують екстремальний перехід у закладах вищої освіти
(ЗВО) зі змішаної форми на повністю дистанційну форму навчання. Показано, що у таких умовах для
максимального збереження правил і форм функціонування ЗВО необхідна надзвичайно якісна підготовка всього
персоналу і студентів до роботи в електронній навчальній системі (ЕНС). Сама ЕНС має бути адаптована під
усталену нормативну базу автономного ЗВО і його структуру.
Наведено рекомендації щодо організації навчального процесу у ЗВО в умовах переходу на повністю
дистанційну форму освіти. An analysis of the state, problems and challenges that have arisen in higher education in the global viral pandemic
COVID-19 was done. The experience of implementation and use of the electronic support system of the JetIQ
educational process at Vinnytsia National Technical University was applied.
The tasks and problems that accompany the extreme transition in higher education from a mixed form to a
completely distant form of education are formulated. It is shown that in such conditions for the maximum preservation
of the rules and forms of functioning of the university requires deep preparation of all staff and students of higher
education (university) to work in the electronic learning system (ELS). The ELS itself must be adapted to the rules of the
university and its architecture.
Recommendations for the organization of the educational process in the university in the need to move to a
completely distance form of education.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40129