Практичне використанням моделі конкурентно-стратегічного бенчмаркінгу для генерування інноваційної ідеї та здійснення ринкового позиціонування інноваційної продукції
Автор
Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Мигидюк, Н. Р.
Дмитрищак, В. В.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В статті висвітлена проблема генерування інноваційних ідей, досліджені мотиви та методи вирішення вказаної маркетингової задачі. Більш детально розтлумачена модель конкурентно-стратегічного бенчмаркінгу; продемонстровано її застосування для формування ідеї інноваційного утеплювача ековати. Запропонована ринкова позиція для даного інноваційного теплоізоляційного матеріалу. The article highlights the problem of generating innovative ideas, explores the motives and methods of solving this marketing problem. The model of competitive-strategic benchmarking is explained in more detail; its application for the formation of the idea of an innovative insulator - ecowool is demonstrated. The market position for this innovative heatinsulating material is offered.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40371