Концепція проектування типорозмірного ряду перспективних міських електробусів
Abstract
Запропонована концепція проектування типорозмірного ряду максимально уніфікованих перспективних міських низькопідлогових електробусів на основі застосування колісної формули 4х2.1 з незалежною підвіскою одинарних коліс керованого моста та тягового моста типу "De-Dion" та інтегрального блоку у складі тяговий електродвигун та редуктор головної передачі з механічним диференціалом. Проаналізовані конкурентні переваги базових моделей пропонованих електробусів різних типорозмірів у порівнянні з міськими електробусами близьких типорозмірів. The concept of designing a standard size range of the most unified promising urban low-floor electric buses based on the use of 4x2.1 wheel formula with independent suspension of single wheels of the steered axle and traction axle type "De-Dion" and integrated unit in the traction with mechanical differential. The competitive advantages of the basic models of the offered electric buses of different standard sizes in comparison with city electric buses of the same standard sizes are analyzed.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40678