• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LII НТКП ВНТУ (2023)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2023)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LII НТКП ВНТУ (2023)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2023)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Огляд геймифікованих застосунків для вивчення математики

Author
Чверкун-Капуш, М. О.
Петришин, С. І.
Date
2023
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2023) [157]
Abstract
У даній роботі проаналізовано застосування гейміфікації у контексті навчання математики. Розглянуто різні гейміфіковані застосунки, що використовуються для покращення процесу вивчення математики, зокрема в початковій та середній школі. Огляд включає аналіз різних педагогічних технологій, які використовуються для створення гейміфікованих середовищ навчання, таких як віртуальні світи, інтерактивні завдання та виклики, системи винагород та співробітництва. Дослідження в області гейміфікації математики надають перспективи щодо покращення мотивації, залученості та результатів навчання учнів у математиці.
 
This review paper analyzes the application of gamification in the context of mathematics education. It examines various gamified applications used to enhance the learning process of mathematics, particularly in primary and secondary schools. The review includes an analysis of different educational technologies utilized to create gamified learning environments, such as virtual worlds, interactive tasks and challenges, reward systems, and collaboration. Research in the field of gamification in mathematics provides insights into improving motivation, engagement, and learning outcomes for students in mathematics
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41061
View/Open
18843.pdf (552.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ