• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LII НТКП ВНТУ (2023)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних електронних систем (2023)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LII НТКП ВНТУ (2023)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних електронних систем (2023)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Роль емоційного інтелекту в діловому спілкуванні

Автор
Стадній, А. С.
Дата
2023
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних електронних систем (2023) [105]
Анотації
Встановлено, що емоційний інтелект впливає на ефективність міжособистісного спілкування в професійній діяльності. В осіб, які мають розвинутий емоційний інтелект, результативність ділової комунікації вища. Представлено функції емоційного інтелекту. З’ясовано, що в емоційному інтелекті виділяють аспекти, що стосуються самого суб’єкта (внутрішньоособистісні), і ті, які залежать від інших (міжособистісні, тобто соціальні). У спілкуванні емоційний інтелект визначає стан саморегуляції, допомагає контролювати процес комунікації та управляти взаєминами з іншими людьми. Мовне вираження емоцій називають емотивністю. Емоційний стан визначає зміст спілкування і його мовленнєве оформлення.
 
It was determined that emotional intelligence affects the effectiveness of interpersonal communication in professional activities. People with developed emotional intelligence are more effective in business communications. The functions of emotional intelligence are presented. It was determined that in emotional intelligence there are those aspects that relate to the subject itself (intrapersonal) and those that depend on others (interpersonal, i.e. social). In communication, emotional intelligence determines the state of self-regulation, helps to control the communication process and manage relationships with other people. Language expression of emotions is called emotionality. The emotional state determines the content of communication and its speech design.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41215
Відкрити
17543.pdf (231.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ