Сегментація пивного асортименту компанії «Оболонь» для акцентованого рекламування за вимірювальними атрибутами
Abstract
A new segmentation of the beer assortment group is proposed for accented advertising with rational
motives. The novelty of the segmentation is applying such previously unused quantitative attributes as percentage of
alcohol in beer and the rate of dry substances in the initial wort. The segmentation was carried out on beer and beermixes produced by Ukrainian company Obolon. As a result, trendy, central and 4 extreme beer segments were formed Для акцентованого рекламування за раціональними мотивами запропоновано нова сегментацію пивної асортиментної групи. Новизною сегментації є використання незадіяних раніше кількісних атрибутах продукції, а саме, міцності напою та частки сухих речовин в початковому суслі. Сегментація здійснена на пива та пивних міксів, які виробляє українська компанія «Оболонь». В результаті сформувано трендовий,
центральний та 4 екстремальні пивні сегменти.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41360