• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Impact of artificial intelligence on digital marketing business

Author
Shalak, R. V.
Slobodianiuk, А. А.
Шалак, Р. В.
Слободянюк, А. А.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ІМ [541]
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024) [180]
Abstract
This research explores the transformative impact of artificial intelligence (AI) on digital marketing. Drawing insights various sources, we highlight key trends such as the rapid integration of AI into mainstream technologies. The analysis focuses on AI`s role in enhancing marketing strategies through predictive marketing, personalized content, and dynamic pricing. It concludes by emphasizing the advantages of AI in improving efficiency, targeting capabilities, and competitiveness within the digital marketing landscape.
 
В роботі досліджується трансформаційний вплив штучного інтелекту (ШІ) на цифровий маркетинг. Отримавши інформацію з різних джерел, ми висвітлюємо такі ключові тенденції, як швидка інтеграція штучного інтелекту в основні технології. Аналіз зосереджується на ролі штучного інтелекту в покращенні маркетингових стратегій за допомогою прогнозного маркетингу, персоналізованого контенту та динамічного ціноутворення. На завершення ми підкреслюємо переваги штучного інтелекту щодо підвищення ефективності, можливостей націлювання та конкурентоспроможності в цифровому маркетинговому середовищі.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41408
View/Open
148208.pdf (271.9Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ