dc.contributor.author | Савін, Ю. Х. | uk |
dc.contributor.author | Митко, М. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-17T09:25:45Z | |
dc.date.available | 2024-04-17T09:25:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | uk |
dc.identifier.citation | Савін Ю. Х. Методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобів [Текст] / Ю. Х. Савін, М. В. Митко // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. – Луцьк, 2016. – Вип. 2. – С. 130-138. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41457 | |
dc.description.abstract | hicles.
In modern conditions is not always appropriate to create on each motor or auto service company all
nomenclature production units to implement all kinds of works on maintenance and repair of vehicles. This requires
considerable capital investments and the cost of maintaining production units, which increases the cost of work on
MOT and repair of motor vehicles, cost of transportation and reduced competitiveness of enterprises in the market of
auto service and transportation services.
Consider the method of determining the expediency of creating production units of servicing and repair of
vehicles, depending on the complexity and the cost of certain types of work in the enterprise, and also on cost of
man-hours of these works on auto service enterprises that are nearby, the cost of delivery costs vehicles and their
components for servicing and repair | en_US |
dc.description.abstract | В сучасних умовах не завжди є доцільним створювати на кожному автотранспортному або
автосервісному підприємстві всю номенклатуру виробничих підрозділів з виконання усіх видів
робіт з обслуговування та ремонту транспортних засобів. Це потребує значних капітальних
вкладень та витрат на утримання виробничих підрозділів, внаслідок чого збільшується
собівартість робіт з ТО і ремонту автомобілів, собівартість перевезень та зменшується
конкурентоспроможність підприємства на ринку транспортних і автосервісних послуг.
Розглядається методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з
обслуговування та ремонту автомобілів в залежності від трудомісткості та собівартості окремих
видів робіт на підприємстві, а також від вартості нормо-години виконання цих робіт на
автосервісних підприємствах, які знаходяться поруч, вартості витрат на доставку транспортних
засобів та їх складових на обслуговування та ремонт | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Луцький національний технічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Вип. 2 : 130-138. | uk |
dc.subject | motor transport enterprise | uk |
dc.subject | specialized centralized production | uk |
dc.subject | service stations | uk |
dc.subject | production – technical base | uk |
dc.subject | infrastructure units | uk |
dc.subject | economic efficiency | uk |
dc.subject | maintenance service and repair | uk |
dc.subject | vehicles | uk |
dc.subject | автотранспортні підприємства (АТП) | uk |
dc.subject | централізовані спеціалізовані виробництва (ЦСВ) | uk |
dc.subject | станції технічного обслуговування (СТО) | uk |
dc.subject | виробничо-технічна база | uk |
dc.subject | виробничі підрозділи | uk |
dc.subject | економічна доцільність | uk |
dc.subject | технічне обслуговування (ТО) та ремонт | uk |
dc.subject | транспортні засоби | uk |
dc.title | Методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобів | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 656.13.071 | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/ | uk |