Застосування ТРВЗ для створення інноваційних рішень у сфері автобусобудування
Анотації
На основі ідеального кінцевого результату теорії вирішення винахідницьких задач сформована ідеальна компонувальна схема міських низькопідлогових автобусів, тролейбусів та електробусів. Визначені основні протиріччя, пов’язані з компонуванням двох їх визначальних частин: передньої – відділення водія, повністю відокремленого від пасажирського салону, та задньої – моторного або технічного відсіку і частини пасажирського салону з високим рівнем підлоги. Наведені варіанти усунення основних протиріч у процесі компонування відділення водія методами теорії рішення винахідницьких задач. On the basis of the ideal final result of the theory of solving inventive problems, an ideal layout scheme of city low-floor buses, trolleybuses and electric buses was formed. The main contradictions related to the layout of their two defining parts are identified: the front one is the driver's compartment, completely separated from the passenger compartment, and the rear one is the engine or technical compartment and part of the passenger compartment with a high floor level. Options for eliminating the main contradictions in the process of arranging the driver's compartment using the methods of the theory of solving inventive problems are given.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41582