• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інформаційна технологія моделювання ігрової ситуації в розподілених масштабованих системах

Author
Загнітко, В. М.
Колесницький, О. К.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024) [150]
Abstract
Дана робота присвячена вивченню та аналізу інформаційної технології моделювання ігрової ситуації в розподілених масштабованих системах. У контексті зростаючої популярності віртуальної реальності та онлайн-ігор, це дослідження спрямоване на розробку та оптимізацію технологічних рішень, які дозволяють створювати та управляти ігровими сценаріями у розподілених мережах. Основний акцент робиться на аналізі ефективності та можливостях застосування інформаційних технологій для моделювання складних ігрових ситуацій з використанням розподілених обчислювальних ресурсів. Результати дослідження можуть мати важливе значення для подальшого розвитку онлайн-ігор та віртуальної взаємодії, забезпечуючи нові можливості для гравців у створенні та дослідженні ігрових віртуальних світів.
 
This work is devoted to the study and analysis of information technology for modeling game situations in distributed scalable systems. In the context of the growing popularity of virtual reality and online games, this research aims to develop and optimize technological solutions that will allow creating and managing game scenarios in distributed networks. The main emphasis is on the analysis of the effectiveness and possibilities of using information technologies for modeling complex game situations using distributed computing resources. The results of the study can be important for the further development of online games and virtual interaction, providing new opportunities for players to create and explore game virtual worlds.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41709
View/Open
20543.pdf (145.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ