Розробка моделі системи аналізу контексту з урахуванням поведінки здобувача на всіх етапах оцінювання
Abstract
Дані тези присвячені поєднанню математичних моделей оцінювання знань для забезпечення якісного навчального процесу в дистанційному режимі, включаючи стороні фактори, що можуть вплинути на результат. Запропоновані математичні моделі мають адаптаційні складові та є основою для прокторингової системи та
системи аналізу контексту, що в симбіозі складають інформаційні технології для забезпечення якісного процесу
оцінювання знань. This study is devoted to the combination of mathematical models of knowledge assessment to ensure a high-quality educational process in the distance mode, including external factors that can affect the result. The proposed mathematical models have adaptive components and are the basis for the proctoring system and the context
analysis system, which in symbiosis make up information technologies to ensure the quality process of knowledge assessment.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41720