• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз командної роботи учнівських груп ігрового навчання на платформі unispher

Author
Давид Ар'є
Квєтний, Р. Н.
Бісікало, О. В.
Софина, О. Ю.
Буняк, Ю. А.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024) [150]
Abstract
Розглянуто аналіз успішності навчання груп студентів, які беруть участь в ігровій формі навчання. Мета аналізу – оцінити командну роботу групи студентів за допомогою динаміки оцінок. Оцінки моделюються як самооцінки студентів, оцінки всередині групи та оцінки, отримані завдяки зусиллям викладачів і наставників. Оцінювання здійснюється на основі середніх значень оцінок у ковзному вікні, тренду оцінок та кореляції вибірок оцінок. Динаміка тренду відстежує зміни середніх оцінок групи та оцінок її студентів. Кореляція відображає зв'язок між середніми оцінками групи та оцінками кожного студента в групі.
 
An analysis of the educational performance of groups of students engaging in playful learning is considered. The goal of the analysis is to assess the teamwork of a group of students using grade dynamics. The grades are simulated as students' self-grades, grades within the group, and grades obtained under the efforts of teachers and mentors. The assessment is made based on the mean values of grades, the trend of grades, and the correlation of grade samples in a sliding window. The trend dynamics tracks changes in the mean grades of the group and the grades of its students. The correlation reflects the relationship between the mean grades of the group and the grades of each student in the group.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41729
View/Open
20390.pdf (361.9Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ