• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Перспективи розробки інформаційної технології управління відносинами з клієнтами

Автор
Шаргало, Д. В.
Крилик, Л. В.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024) [150]
Анотації
В роботі проведено аналіз сучасних систем управління відносинами з клієнтами (CRM) та визначено ключові напрямки для розвитку нових інформаційних технологій в цій сфері. Встановлено, що багато існуючих CRM-систем обмежуються стандартним набором функцій, які не враховують специфіку різноманітних бізнес-моделей та не забезпечують достатньої гнучкості для адаптації під унікальні вимоги кожного підприємства. Нова інформаційна технологія сприятиме вирішенню цих проблем, забезпечуючи індивідуалізовані можливості для глибокого аналізу даних, автоматизації маркетингових кампаній та персоналізації комунікацій з клієнтами.
 
The paper analyzes modern customer relationship management (CRM) systems and identifies key directions for the development of new information technologies in this area. It was established that many existing CRM systems are limited to a standard set of functions that do not take into account the specifics of various business models and do not provide sufficient flexibility to adapt to the unique requirements of each enterprise. New information technology will contribute to solving these problems, providing individualized opportunities for deep data analysis, automation of marketing campaigns and personalization of communications with customers.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41766
Відкрити
20386.pdf (418.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ