Формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій як наукова проблема
Abstract
Проаналізовано проблему формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій, які навчаються в закладах вищої освіти. Активне використання Інтернету, розробка штучного інтелекту, стрімке зростання обсягів цифрової інформації, застосування хмарних технологій та інших інноваційних технологій призвело до значного зростання кількості потенційних небезпек і загроз у сфері кібербезпеки для користувачів, що потребує формування в них культури безпеки. Проаналізовані ключові дефініції дослідження: «цифрова безпека», «цифрова грамотність», «інформаційна культура», «інформаційно-цифрова культура» та інші. The problem of forming a safety culture of future specialists in digital technologies studying in higher education institutions is analyzed. The active use of the Internet, the development of artificial intelligence, the rapid growth of digital information, the use of cloud technologies and other innovative technologies have led to a significant increase in the number of potential dangers and threats in the field of cyber security for users, which requires the formation of a security culture in them. The key definitions of the study were analyzed: "digital security", "digital literacy", "information culture", "information and digital culture" and others.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41838