• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Застосування методів інтерактивного навчання в процесі викладання спеціалізованих дисциплін

Author
Корніленко, О. С.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024) [182]
Abstract
Презентуються результати досліджень з інтеграції в процес викладання спеціалізованих дисциплін методів інтерактивного навчання, що дозволило здійснити перехід від традиційної лекційної освіти до більш привабливих її форм. Аналізуються теоретичні основи інтерактивного навчання, які ґрунтуються на конструктивістських освітніх теоріях, а також розглядається застосування цих методів у різних спеціалізованих галузях, таких як медицина, інженерія та інформаційні технології. Доведено переваги активної участі та практичного застосування знань на результати навчанння студентів, включаючи покращене розуміння, утримання та мотивацію.
 
The results of research on the integration of interactive learning methods into the process of teaching specialized disciplines are presented, which made it possible to make a transition from traditional lecture education to its more attractive forms. The theoretical foundations of interactive learning, which are based on constructivist educational theories, are analyzed, and the application of these methods in various specialized fields, such as medicine, engineering, and information technology, is considered. The benefits of active participation and practical application of knowledge on student learning outcomes, including improved understanding, retention and motivation, have been demonstrated.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41883
View/Open
20872.pdf (271.2Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ