Застосування методів інтерактивного навчання в процесі викладання спеціалізованих дисциплін
Abstract
Презентуються результати досліджень з інтеграції в процес викладання спеціалізованих дисциплін методів
інтерактивного навчання, що дозволило здійснити перехід від традиційної лекційної освіти до більш привабливих її форм.
Аналізуються теоретичні основи інтерактивного навчання, які ґрунтуються на конструктивістських освітніх теоріях, а
також розглядається застосування цих методів у різних спеціалізованих галузях, таких як медицина, інженерія та
інформаційні технології. Доведено переваги активної участі та практичного застосування знань на результати навчанння
студентів, включаючи покращене розуміння, утримання та мотивацію. The results of research on the integration of interactive learning methods into the process of teaching specialized disciplines are
presented, which made it possible to make a transition from traditional lecture education to its more attractive forms. The theoretical
foundations of interactive learning, which are based on constructivist educational theories, are analyzed, and the application of these
methods in various specialized fields, such as medicine, engineering, and information technology, is considered. The benefits of active
participation and practical application of knowledge on student learning outcomes, including improved understanding, retention and
motivation, have been demonstrated.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41883