• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Програмна модель віртуального персонажа у застосунках з використанням технологій гейміфікації

Author
Кучеренко, М. В.
Ракитянська, Г. Б.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024) [182]
Abstract
Розглядається доцільність реалізації програмної моделі віртуального персонажа у застосунках. Пояснені визначення гейміфікації та причини її актуальності. Розглянуто психологічні аспекти ефективності гейміфікації у наданні мотивації та приклади психологічних маніпуляцій які використовуються розробниками. Запропоновано статистичну модель віртуального персонажа та пояснено її переваги. Визначено платформу для імплементації та необхідні технології для реалізації моделі, а також проблеми що можуть виникнути при введенні застосунку у роботу.
 
The feasibility of implementing a software model of a virtual character in applications is considered. The definitions of gamification and the reasons for its relevance are explained. Psychological aspects of the effectiveness of gamification in providing motivation and examples of psychological manipulations used by developers are considered. The model of a virtual character is proposed and its advantages are explained, the best implementation target and the necessary technologies for the implementation of the model are determined, as well as the problems that may arise during implementation.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41896
View/Open
20324.pdf (417.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ