• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Індивідуалізація в освітньому процесі закладів вищої освіти

Author
Кропив’янський, Є. О.
Звягін, О. С.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024) [182]
Abstract
У статті розглянуто роль індивідуалізації у вищій освіті в контексті сучасних змін у суспільстві та освітньому середовищі. Зазначено, що зростання різноманітності студентів і відкриття нових технологій вимагають більш гнучких та індивідуалізованих підходів до навчання, щоб кожен студент міг реалізувати свій потенціал. Наведено переваги індивідуалізованого підходу для студентів та викладачів, такі як більш ефективне засвоєння матеріалу, відчуття відповідальності за власне навчання та стимулювання професійного зростання викладачів.
 
The article examines the role of individualization in higher education in the context of modern changes in society and the educational environment. It is noted that the growing diversity of students and the discovery of new technologies require more flexible and individualized approaches to learning so that each student can realize their potential. The advantages of an individualized approach for students and teachers are presented, such as more effective learning of the material, a sense of responsibility for their own learning and stimulation of professional growth of teachers.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41912
View/Open
20933.pdf (263.5Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ