• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти

Author
Ставнича, Н. О.
Кобилянська, І. М.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024) [182]
Abstract
Проаналізовано практичні аспекти застосування ігрових підходів у вищій освіті, з метою сприяння особистісному розвитку та самовихованню здобувачів вищої освіти. Запропоновано концепцію проєктування освітніх ігор як ефективного інструмента для освітньої мотивації, розвитку критичного мислення, креативного сприйняття та творчих навичок здобувачів вищої освіти. Автори аналізують роль освітніх ігор у формуванні навичок самостійного навчання, самовдосконалення та самовиховання, надаючи практичні приклади та рекомендації для розробки ігрових сценаріїв в освітньому процесі. Визначають позитивний вплив освітніх ігор на академічний успіх та готовність здобувачів вищої освіти до викликів сучасного суспільства.
 
The practical aspects of the application of game approaches in higher education are analyzed, with the aim of promoting personal development and self-education of students of higher education. The concept of designing educational games as an effective tool for educational motivation, development of critical thinking, creative perception and creative skills of students of higher education is proposed. The authors analyze the role of educational games in the formation of self-learning skills, self-improvement and self-education, providing practical examples and recommendations for developing game scenarios in the educational process. Determine the positive impact of educational games on academic success and readiness of higher education seekers for the challenges of modern society.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41935
View/Open
20294.pdf (345.9Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ