Адаптація вищої освіти до застосування генеративного штучного інтелекту
Анотації
Розглянуто подвійну природу генеративних технологій штучного інтелекту у вищій освіті, наголошуючи на їхньому потенціалі для персоналізації навчання, розширення досліджень, демократизації освіти та оптимізації адміністративних завдань. Також, було проаналізовано важливі проблеми, які створюються цими технологіями, включаючи загрози дотриманню академічної доброчесності, проблеми якості та достовірності контенту, проблеми етики та конфіденційності, а також необхідність адаптації навчальних програм до майбутніх потреб робочої сили.. The dual nature of generative artificial intelligence technologies in higher education was reviewed, emphasizing their potential to personalize learning, expand research, democratize education, and streamline administrative tasks. Also, vital issues created by these technologies were analyzed, including threats to academic integrity, content quality and authenticity issues, ethics and privacy issues, and the need to adapt curricula to future workforce needs was analyzed .
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41956