Роль SMM-менеджера в системі управління сучасним бізнесом
Abstract
Визначено сутність SMM-менеджера, його функції та переваги в роботі менеджера. Проаналізовано популяризацію продукції за допомогою соціальний мереж та яку ключову роль відіграє соціальний медіа маркетинг. Розкрито запитання хто такий SMM-менеджер. Виокремлено проблеми, з якими стикається ця галузь : недосвідченість, тобто відсутність достатнього досвіду, наявність зворотного зв’язку, що спричиняє наслідки, які є неочікуваними, ризики марнотратства коштів та часу, відсутність швидкого результату при роботі в сфері SMM. The essence of the SMM manager, its functions and advantages in the manager's work are determined. The popularization of products with the help of social networks is analyzed, and the key role played by social media marketing. The question of who is an SMM manager is open. The problems faced by this industry are singled out: inexperience, that
is, lack of sufficient experience, the presence of feedback that causes consequences that are unexpected, the risks of
wasting money and time, the lack of quick results when working in the field of SMM
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42040