Формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Abstract
У статті розглядається поняття стратегії підприємства за визначеннями видатних науковців. Зазначено, що стратегія включає систематичний підхід та правила для забезпечення збалансованого розвитку. Виділено поняття "стратегія зовнішньоекономічної діяльності" та підкреслено важливість законів та нормативноправової бази. Розглядаються етапи формування стратегії розвитку та пропонується додатковий етап вивчення системи державного регулювання. Акцентується на необхідності детального опрацювання документів, що регламентують зовнішньоекономічну діяльність. The article explores the concept of enterprise strategy according to the definitions of prominent scholars. It notes that strategy involves a systematic approach and rules to ensure balanced development. The concept of "foreign economic activity strategy" is highlighted, emphasizing the importance of laws and regulatory frameworks. The stages of development strategy formation are discussed, proposing an additional stage - the study of the state regulatory system.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42070
View/ Open
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Змістовність поняття «маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробки
Karachyna, N. P.; Zozulya, I. V. (Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2017-03)Стаття розкриває проблему формування маркетингової стратегії підприємства. В ній розглянуто основні теоретичні положення та проаналізовано наукові позиції вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності поняття ... -
Дослідження сутності поняття «маркетингова стратегія підприємства»
Зозуля, І. В. (ВНТУ, 2017)Розглянуто сутність поняття «маркетингова стратегія», обґрунтовано необхідність її розробки та виведено авторське визначення сутності поняття «маркетингова стратегія». -
Процес формування стратегії розвитку підприємства
Сорока, С. Ю. (ВНТУ, 2024)У статті розглянуто етапи формування стратегії розвитку підприємства. Представлено змістовне наповнення цих етапів. Запропоновано здійснювати вибір стратегії на підставі інтегрального показника рівня розвитку підприємства.