The role of gamification in language teaching process
Abstract
Current educational trends, shaped by the shift to remote learning amid the Covid-19 pandemic, heighten the issue of student motivation and engagement in the online environment. The increasing emphasis on employing innovative strategies and customized methods, with a specific focus on gamification, holds paramount significance. Сучасні тенденції в освіті, визначені переходом до дистанційного навчання під час пандемії Covid-19, посилюють проблему мотивації та залучення студентів в онлайн-середовищі. Зростаюча важливість використання інноваційних стратегій і адаптованих методів, зокрема гейміфікації, набуває першочергового значення у вивченні мови. Впроваджена в 2002 році Ніком Пеллінгом, гейміфікація включає ігрові елементи в навчальний процес для поліпшення участі та створення приємного досвіду. Навчання, засноване на іграх, розглядається як ефективний підхід, що сприяє активному залученню студентів та підвищенню їхньої кваліфікації. Роль технологій, представленої на прикладі платформи Kahoot! розглядається як засіб сприяння гейміфікації через електронні інструменти та хмарні сервіси. Гейміфікація, інтегрована з традиційними принципами навчання, виступає як передова та захоплююча освітня стратегія, яка приносить істотні переваги як викладачам, так і студентам.
Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42216
View/ Open
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Unlocking the power of synergy: the joint force of cloud technologies and augmented reality in education
Papadakis, S.; Kiv, A.; Kravtsov, H.; Osadchyi, V.; Marienko, O.; Pinchuk, O.; Shyshkina, M.; Sokolyuk, O.; Mintii, I.; Vakaliuk, T.; Azarova, L. E.; Kolgatina, L.; Amelina, S.; Volkova, N.; Velychko, V.; Striuk, A.; Semerikov, S.; Азарова, Л. Є. (RWTH Aachen University, 2023)This is an introductory text to a collection of selected papers from the 10th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2021) and 5th International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2022) which were ... -
Open-source Data Science and Machine Learning course with Python
Kovenko, V. A.; Bogach, I. V.; Ibrahimova, L. V.; Богач, І. В.; Ібрагімова, Л. В. (ВНТУ, 2020)A new open-source course for those who want to start learning Data Science and Machine Learning is introduced in this article. The basic knowledge requirements, themes coverage, and inspiration behind creating ... -
Аналіз та експериментальне дослідження методу безмодельного навчання з підкріпленням
Півошенко, В. В.; Кулик, М. С.; Іванов, Ю. Ю.; Васюра, А. С.; Pivoshenko, V. V.; Kulyk, M. S.; Ivanov, Yu. Yu.; Vasiura, А. S.; Пивошенко, В. В.; Кулик, М. С.; Иванов, Ю. Ю.; Васюра, А. С. (ВНТУ, 2019)Розглянуто сучасний метод машинного навчання, який має назву навчання з підкріпленням. У задачах, які розв’язуються на основі взаємодії, найчастіше непрактично намагатися отримувати приклади необхідної поведінки інтелектуального ...