Деякі аспекти контекстного підходу до іншомовної підготовки майбутніх фахівців технічного спрямування
Abstract
Стаття присвячена пошуку ефективних шляхів іншомовної підготовки майбутніх фахівців технічного спрямування, одним з яких є контекстний підхід. Акцентовано увагу на його перспективності, провідній ідеї, необхідності трансформації змісту навчальної діяльності. Виділено три форми навчальної діяльності які складають основу контекстного підходу, яким надана характеристика. Підкреслено проблемний характер контекстного навчання. The article is devoted to the search for effective ways of foreign language training of future technical specialists, one of which is the contextual approach. The attention is focused on its prospects, the leading idea, the need to transform the content of learning activities. Three forms of learning activities that form the basis of the contextual approach are distinguished and described. The problematic nature of contextual learning is emphasised.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42301