• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Study of key stages of marketing strategy for a private enterprise

Автор
Atamanchuk, A. Y.
Slobodianiuk, А. А.
Атаманчук, А. Ю.
Слободянюк, А. А.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ІМ [541]
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024) [147]
Анотації
Marketing strategy is the formation of goals and objectives that the company sets for itself, determination of ways and means of their achievement. This is a tool that allows you to be several steps ahead of your competitors. The marketing strategy is a component of the company`s overall strategy, so their goals should be interconnected. The marketing strategy is based on the main components of the “4P” marketing complex: product, price, place and promotion. In this case we deal with product strategy, price strategy, sales strategy and communication strategy. When developing a marketing plan, you need to choose a strategy for each of these areas.
 
Маркетингова стратегія − це формування цілей і завдань, які ставить перед собою компанія, визначення способів і засобів їх досягнення. Це інструмент, що дозволяє випередити конкурентів на кілька кроків. Стратегія маркетингу є складовою загальної стратегії компанії, тому їх цілі повинні бути взаємопов`язаними. В основі маркетингової стратегії лежать головні складові комплексу маркетингу «4Р»: продукт, ціна, місце і просування. В даному випадку розглянуто: товарна стратегія, цінова стратегія, стратегія збуту і комунікативна стратегія. Розробляючи маркетинговий план, треба вибрати стратегію для кожного з цих напрямків.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42448
Відкрити
153149.pdf (248.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ