Отображаемые элементы 1-20 из 1327

    • Аналіз алгоритмів стиснення зображень із втратами 

      Кавка, О. О.; Майданюк, В. П.; Романюк, О. Н.; Завальнюк, Є. К. (Вінницький національний технічний університет, 2023-12-29)
      У статті розглянуто та проведено аналітичний огляд алгоритмів стиснення зображень зі втратами. Обґрунтовано актуальність дослідження за допомогою статистичних даних. Розглянуто та проаналізовано метод колірної субдискретизації. ...
    • Optical system visualization of combined reflectance model based on cubic and quadratic functions 

      Romanyuk, Oleksandr; Zavalniuk, Yevhen; Titova, Nataliia; Kaduk, Oleksandr; Wójcik, Waldemar; Kalimoldayev, Maksat; Shermantayeva, Zhazira; Романюк, Олександр; Завальнюк, Євген; Тітова, Наталія; Кадук, Олександр (SPIE, 2023-12-20)
      In the article the combined reflectance model based on quadratic and cubic polynomials is discussed. The main characteristics of physically accurate Torrance-Sparrow, Löw models and empirical Blinn, Phong, Schlick models ...
    • Використання тензорів у машинному навчанні 

      Бобко, О. Л.; Рейда, О. М. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Машинне навчання знайшло своє застосування у багатьох галузях науки і техніки. Тому що дозволяє автоматизувати процеси, що не піддаються автоматизації за допомогою імперативного або декларативного алгоритмічного програмування. ...
    • Вдосконалений алгоритм Дейкстри 

      Гончар, С. І.; Рейда, О. М. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Сучасний світ вимагає постійного вдосконалення технологій та методів управління транспортними засобами, зокрема в умовах програмних систем позиціювання в режимі реального часу. Тема «Методи оптимізації траєкторії руху ...
    • Аналіз ринку відеоігор 

      Романюк, О. Н.; Джаман, М. В.; Ціхановська, О. М. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Ринок відеоігор продовжував зростати в 2021 році. За даними, розмір ринку відеоігор у 2021 році становив $189,3 мільярдів. Основними факторами, які сприяють зростанню ринку, є збільшення кількості гравців, розвиток технологій ...
    • Використання тензорів у машинному навчанні 

      Бобко, О. Л.; Рейда, О. М. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Машинне навчання знайшло своє застосування у багатьох галузях науки і техніки. Тому що дозволяє автоматизувати процеси, що не піддаються автоматизації за допомогою імперативного або декларативного алгоритмічного програмування. ...
    • Редагування та розробка відеоігор у сучасній тенденції розвитку інформаційних технологій. 

      Складанюк, О. О.; Майданюк, В. П. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Відеоігри стали невіддільною частиною сучасної розваги, а їх успіх значною мірою залежить від якості геймплею та візуального втілення. У цьому контексті важливим аспектом є редагування відеоігор з метою поліпшення гравцівського ...
    • Вибір методу зафарбовування для задач рендерингу 

      Романюк, О. Н.; Чехместрук, Р. Ю.; Мазур, В. В. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Найбільш складні та трудомісткі обчислення на етапі рендерингу мають місце при зафарбовуванні тривимірних графічних об’єктів. При зафарбовуванні для всіх точок поверхонь визначають координати, а також їх інтенсивності ...
    • Використання інформаційних технологій у системах штучного інтелекту, блокчейну та Інтернет-речей 

      Романюк, О. Н.; Форостяний, А. Б. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Останнім часом інформаційні технології стають невід’ємною частиною нашого життя. Проявом цього є стрімкий розвиток цих технологій, який впливає на різні сфери: бізнес, освіта, медицина, надання різноманітних послуг тощо. ...
    • Шейдерна технологія зафарбовування 

      Романюк, О. Н.; Станіславенко, Є. Г.; Шевченко, О. О. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Важливою задачею комп’ютерної графіки є підвищення продуктивності та реалістичності, що передбачає розробку нових апаратних і програмних рішень . Останніми роками широкого поширення отримала технологія шейдеров. Шейдер є ...
    • Багатопроектні середовища та спільна розробка інтерактивних веб-інтерфейсів 

      Прус, О. В.; Майданюк, В. П. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Сучасне інформаційне суспільство надає величезний акцент на інтернет як найпоширеніше та динамічне середовище для взаємодії, споживання інформації та здійснення операцій. Ця зростаюча залежність від веб-технологій створює ...
    • Метапрограмування в .Net з використанням Expression 

      Позур, М. Ю.; Войтко, В. В. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Використання метапрограмування у процесі розробки програмного забезпечення засобами платформи .NET є доволі поширеною практикою, адже це дозволяє писати більш узагальнений код. Такий підхід дозволяє розробляти додатки зі ...
    • Формування зображення рельєфної поверхні тривимірних об’єктів 

      Мазур, В. В.; Глоба, А. Р.; Романюк, О. Н. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      У процесі формування реалістичних зображень у комп’ютерній графіці важливу роль відіграють оптичні властивості відтворюваного об’єкта, за які відповідає двопроменева дистрибутивна функція відбивної здатності (ДФВЗ). ДФВЗ ...
    • Аналіз векторних графічних редакторів 

      Глоба, А. Р.; Дмитрієв, В. Г.; Романюк, О. Н. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Векторні графічні редактори - це тип програмного забезпечення, призначеного для створення та редагування векторної графіки. Векторна графіка відрізняється від растрової тим, що вона базується на математичних формулах для ...
    • Удосконалення методів оцінювання та ранжування проєктів за допомогою інтелектуальних алгоритмів 

      Ярошевич, М. С.; Коваленко, О. О. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Дана теза присвячена дослідженню впровадження інтелектуальних алгоритмів у процес оцінки краудфандінгових проектів. Зокрема, аналізуються існуючі методи оцінок їх основні недоліки та використання інтелектуальних алгоритмів ...
    • Рекомендаційна система для вибору рекреаційних зон 

      Яровий, І.О.; Тужанський, С.Є. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто проблему вибору рекреаційних зон відпочинку в умовах інформаційної перенасиченості та динамічних змін вподобань сучасного користувача. Обґрунтовано необхідність створення рекомендаційної системи, яка має базуватись ...
    • Методи та програмні засоби оптимізації структури витрат з використанням штучного інтелекту 

      Ярмола, В. С.; Майданюк, В. П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      В роботі виконано аналіз методів та програмних засобів для ефективної оптимізації структури витрат з використанням штучного інтелекту. Центральне місце займає розробка новаторського мобільного додатку, що використовує ...
    • Аналіз платформ для роботи з флеш-картками 

      Шклярук, М.Б.; Пастух, М.В.; Сопрун, М.В.; Тумак, А.О.; Романюк, О. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто функціональні можливості платформ, що дозволяють працювати з електронним варіантом флеш-карток. Визначено напрямки розвитку таких платформ.
    • Геймифікація в мобільних системах підтримки дистанційного навчання 

      Шевчук, А. С.; Майданюк, В. П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Системи підтримки дистанційного навчання – це системи, які покращують та полегшують процеси дистанційного навчання, включаючи гейміфікацію всього процесу, що є інноваційним підходом до навчання, який поєднує в собі ...
    • Метод скінченних елементів для симуляції тканин 

      Чехместрук, Р. Ю.; Романюк, О. Н.; Мазур, В. В.; Глоба, А.Р.; Тітова, Н. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Проаналізовано метод скінченних елементів для симуляції тканин.