Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 1-20 із 1462
-
Інформаційна екосистема «Електронний університет». Методологія, дослідження, впровадження, результати
(ВНТУ, 2024)Інформаціонографія містить результати наукових досліджень та практичного впровадження інформаційної екосистеми «Електронний університет» у Вінницькому національному технічному університеті. Запропоновані концепції, моделі ... -
Вплив віртуальної реальності на основні сфери життя людини
(Одеський національний технологічний університет, 2024)було проаналізовано вплив технологій віртуальної реальності на ключові сфери життя людини: освіту, охорону здоров'я, бізнес, розваги та соціальні комунікації. Розглянуто позитивні аспекти застосування VR, зокрема, ... -
Цифрова гейміфікація як сучасний освітній тренд
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Досліджено питання комп‘ютерної гейміфікації навчального процесу. Проаналізовано позитивний ефект, отриманий від використання ігрових елементів у сфері освіти, а також розглянуто негативні наслідки, пов`язані з цим нововведенням. -
Розглянуто використання технологій Dlss і Fsr для підвищення продуктивності ігр
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто використання технологій Dlss і Fsr для підвищення продуктивності ігр. -
Дослідження рухів у системах віртуальної реальності
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Досліджено рухи у системах віртуальної реальності -
Огляд і можливості Binance API
(Одеський національний технологійний уніерситет, 2024)У роботі проведено огляд Binance API, його основних можливостей, прикладів застосування, архітектури, а також обмежень та викликів. -
Огляд Telegram-ботів та їх можливостей
(Одеський національний технологійний уніерситет, 2024)У роботі проведено огляд Telegram-ботів, їх основних можливостей, обмежень, прикладів застосування, а також ключових особливостей при розробці. -
Особливості гейміфікації навчання
(Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня «Новий курс», 2024) -
Роль математики при вивченні та використанні баз даних і знань
(WayScience, 2024)Розглянуто роль математики при вивченні та використанні баз даних і знань -
Аналіз ринку комп`ютерних ігор
(Одеська національна академія харчових технологій, 2021)У статті розглянуто основні тенденції розвитку ринку відеоігор в Україні та проаналізовано досягнення відомих вітчизняних розробників. -
Використання когнітивної комп`ютерної графіки у навчальному процесі
(ВНТУ, 2020)The use of cognitive computer graphics, the possibility of its application in the educational process are considered. -
Особливості програмування шейдерів за допомогою мови Gelato
(International Science Group, 2024)Реалізація етапів графічного конвеєра полягає у написанні відповідних шейдерних програм (шейдерів]). Для цього застосовуються шейдерні мови. Окрім відомих шейдерних мов GLSL, HLSL використовуються спеціальні мови рендерерів. ... -
Аналіз шейдерної мови RENDERMAN
(Львівський науковий форум, 2024)Наведено аналіз шейдерної мови RENDERMAN -
Аналіз моделей програмних шейдерів у DIRECTX
(Київський національний університет культури і мистецтв, 2024)Проведено аналіз моделей програмних шейдерів у DIRECTX -
Cпрощене комп`ютерне визначення мікрофасетного відбиття
(Київський національний університет культури і мистецтв, 2024)Розглянуто питання про спрощене комп`ютерне визначення мікрофасетного відбиття. -
Удосконалення технології створення тривимірних 3D-моделей з використанням креслень і фотографій механізмів старих зразків
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У дослідженні розглядається удосконалення технології створення тривимірних 3D-моделей з використанням креслень, фотографій та малюнків механізмів старих зразків, що потребує адаптації та розвитку сучасних засобів ... -
Відхилення від ідеального відрізка прямої на квадратному та на гексагональному растрі
(Ужгородський національний університет, 2024)Розглянуто формування відрізків прямих на квадратному та гексагональному растрі. Запропоновано та доведено теорему про краще наближення до ідеального відрізка прямої на гексагональному растрі, порівняно з квадратним растром, ... -
Розробка архітектури та алгоритмів сервісу синхронізації онлайн календарів
(Вінницький національний технічний університет, 2024)У статті розглянуто процес розробки архітектури та алгоритмів для створення сервісу синхронізації календарів. Було розглянуто серверно-клієнтську архітектуру, розроблено базу даних, та створено алгоритм пошуку дублікатів ... -
Про необхідність ведення особистого бюджету для прогнозування майбутніх витрат
(Вінницький національний технічний університет, 2024)У дослідженні розглянуто метод експоненційного згладжування як ефективний апарат для прогнозування витрат з урахуванням трендів та сезонності. -
Особливості управління освітніми процесами
(Вінницький національний технічний університет, 2024)Результати досліджень дозволяють визначити особливості управління освітніми процесами, які можна розділити на безпосереднє навчання та організацію навчання в різних формах. Інформаційні технології дозволяють сформувати ...