• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Innovation and Sustainability
  • Innovation and Sustainability. 2023. № 3
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Innovation and Sustainability
  • Innovation and Sustainability. 2023. № 3
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Діджиталізація в маркетингу: аналіз викликів і можливостей

Автор
Петренко, Д. С.
Petrenko, D.
Дата
2023
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Innovation and Sustainability. 2023. № 3 [11]
Анотації
На основі проведеного дослідження встановлено, що діджитал-маркетинг активно розвивається та набуває широкої популярності в Україні та світі. Діджитал-маркетинг (або цифровий маркетинг) – це стратегія маркетингу, яка використовує інтернет-технології та цифрові канали зв'язку для просування товарів або послуг. У роботі визначено основні компоненти діджитал-маркетингу (веб-сайти, пошуковий маркетинг, соціальні медіа, електронна пошта, контент-маркетинг, онлайн-реклама, аналітика та вимірювання). Щоб зрозуміти, якою мірою цифровізація впливає на маркетинг, важливо проаналізувати трансформацію основних інформаційних, стратегічних і операційних маркетингових заходів у цифровій революції. Установлено, що незважаючи на неймовірні переваги, на шляху розвитку діджитал-маркетингу постають певні виклики (управління маркетинговим бюджетом, можливість загубитися серед конкурентів, генерація трафіку та потенційних клієнтів, оптимізація ROI, багатоканальні маркетингові стратегії, використання засобів і технологій, побудова та підтримка видимості бренду, розуміння своєї аудиторії) та запропоновано способи їх вирішення. Наведено основні статистичні показники сфери діджитал-маркетингу та цифрової реклами. Порівнюючи три основні ринки цифрової реклами – США, Китай і Європу, США можна вважати найбільшими, адже на них припадає більше третини світових витрат на цифрову рекламу. Представлена кореляційно-регресійна модель дозволила встановити залежність між показниками діджитал-реклами та показником загального рекламного медіа-ринку. Визначено, що до ключових способів цифрової трансформації маркетингу можна віднести персоналізований, інтерактивний і маркетинг у режимі реального часу. Серед можливостей діджитал-маркетингу виокремлено вісім ключових, зокрема: глобальне охоплення, цільова аудиторія та персоналізація, лояльність клієнтів, економічна ефективність, ефект мультиплікатора, контроль, вимірні результати в реальному часі, розвиток бренду.
 
The study found that digital marketing is actively developing and gaining wide popularity in Ukraine and the world. Digital marketing (or digital marketing) is a marketing strategy that uses Internet technologies and digital communication channels to promote goods or services. This paper identifies the main components of digital marketing (websites, search engine marketing, social media, email, content marketing, online advertising, analytics and measurement). In order to understand the extent to which digitalisation affects marketing, it is important to analyse the transformation of the main information, strategic and operational marketing activities in the digital revolution. The article establishes that despite the incredible benefits, certain challenges arise on the way to the development of digital marketing (marketing budget management, the possibility of getting lost among competitors, traffic and lead generation, ROI optimisation, multichannel marketing strategies, use of tools and technologies, building and maintaining brand visibility, understanding of your audience) and suggests ways to solve them. The author presents the main statistical indicators of digital marketing and digital advertising. Comparing the three main digital advertising markets - the USA, China and Europe, the USA can be considered the largest, as it accounts for more than a third of global digital advertising spending. The presented correlation and regression model allowed to establish the relationship between the indicators of digital advertising and the indicator of the overall advertising media market. It is determined that the key ways of digital marketing transformation include personalised, interactive and real-time marketing. Eight key opportunities of digital marketing have been allocated, in particular: global reach, target audience and personalisation, customer loyalty, cost-effectiveness, multiplier effect, control, measurable results in real time, brand development.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42527
Відкрити
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ.pdf (461.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ