• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Інститут Конфуція (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Інститут Конфуція (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

До проблеми застосування штучного інтелекту в освіті

Author
Пилявець, І. Ю.
Сокол, Д. А.
Залюбівська, O. Б.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Інститут Конфуція (2024) [26]
Abstract
У доповіді за результатами аналізу джерельної бази та наявних нейронних мереж виокремлено напрямки використання штучного інтелекту в освітньому процесі.
 
Based on the results of the analysis of the source base and existing neural networks, the report highlights the areas of artificial intelligence use in the educational process.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42937
View/Open
19931-70270-1-PB.pdf (364.1Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ