Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми
Author
Луценко, Р. С.
Озерова, К. О.
Date
2024Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1341]
Abstract
В публікаціїї розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та її вплив на роль
вчителя. Зазначається, що сучасний вчитель використовує ШІ як допоміжний інструмент для адаптації
навчального матеріалу до індивідуальних потреб студентів. Основний акцент робиться на розвитку
критичного мислення та творчості. Публікація описує виклики використання ШІ в освіті, зокрема збереження
балансу між технологією та людською взаємодією, конфіденційністю та етикою використання студентів.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43223