• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми

Автор
Луценко, Р. С.
Озерова, К. О.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЗ [1511]
Анотації
В публікаціїї розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та її вплив на роль вчителя. Зазначається, що сучасний вчитель використовує ШІ як допоміжний інструмент для адаптації навчального матеріалу до індивідуальних потреб студентів. Основний акцент робиться на розвитку критичного мислення та творчості. Публікація описує виклики використання ШІ в освіті, зокрема збереження балансу між технологією та людською взаємодією, конфіденційністю та етикою використання студентів.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43223
Відкрити
19927-70260-1-PB.pdf (449.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ